سردار سلامی : هیچ نقطه ای از مسیر مقاومت نباید سست شود

دو شنبه 18 اسفند 1399 - 16:54:47
سردار سلامی : هیچ نقطه ای از مسیر مقاومت نباید سست شود

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت، یک مسیر است که هیچ نقطه‌ای از آن نباید سست گرفته شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در دهمین پاسداشت ادبیات مقاومت و جهاد و مقاومت در سنندج اظهار داشت: ملت ایران در این مسیر هیچ خطایی نمی‌کند چون چشم به هدایت رهبر معظم انقلاب دارد که رئوف به مومنان است.

وی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام باعث شد تا بشریت در مسیر آزادی از اسارت و بردگی طاغوت قرار گیرد، افزود: آزادگی، حریت، عدالت، معنویت، کرامت، اخلاق و طهارت اسلام روح همه آدم را معطر ساخت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بعثت پیامبر بزرگ اسلام باعث شد تا امپراطوری های بزرگ دنیا در هم بشکنند، افزود: شمیم دل انگیز اسلام عالم را پیمود و در برابر اندک کسانی که از بشارت اسلام هراس داشتند، فائق آمد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تاریخ در برابر چهار دهه مقاومت استثنایی و تکرار ناپذیر ملت ایران قضاوت خواهد کرد افزود: یک ملت پای انقلاب شکوهمند خود ایستاد در حالی که از زمین و هوا و دریا به حمله شده بود و دروازه های خود را به روی او بسته بود تا اقتصادش فلج شود اما مقاومت اما آنان صفحات درخشان و دل‌انگیزی از شکوه ایمان اتحاد و مقاومت را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه همه اشرار عالم و قدرت‌های شیطانی دنیا به هم پیوسته و به ملت ایران، چشم طمع دارند افزود: این در حالی است که در این سرزمین هیچ کرنشی در برابر دشمن دیده نشد و زره مقاومت و پیشانی دفاع این ملت همواره به دشمن بود.

سردار سلامی تاکید کرد: سختی ها تحمل شده و ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده و این رمز سعادت است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 18 اسفند 1399 - 16:54:39