سرتیپ امیر حاتمی : تهدیدات و ادعاهای رژیم صهیونیستی از سر استیصال است

یک شنبه 17 اسفند 1399 - 12:57:18
سرتیپ امیر حاتمی : تهدیدات و ادعاهای رژیم صهیونیستی از سر استیصال است

تهران - الکوثر : وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد، تهدیدات و ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه ایران از سر استیصال است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  روز یکشنبه گفت: هیچ کسی در منطقه رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهد.

سرتیپ امیر حاتمی افزود :  رژیم صهیونیستی  دور خود دیوار کشیده است  البته آنها از سر استیصال گاهی ایران قدرتمند را تهدید می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به تهدیدات اخیر سران رژیم صهیونیستی علیه ایران  گفت: گاهی اوقات از سر استیصال سران این رژیم ادعاهای واهی را مطرح و جمهوری اسلامی و ایران بزرگ را به زعم خود تهدید می‌کنند. 

سرتیپ امیر حاتمی همچنین گفت :  فرمانده معظم کل قوا در همان سال‌هایی که آنها همین غلط های زیادی را می‌کردند، فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست آنها حتی در اندازه جمهوری اسلامی ایران نیستند و می‌دانند و اگر نمی‌دانند بدانند که اگر غلط زیادی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، قدرت ابعاد و مولفه های مختلفی دارد؛ و به لطف الهی جمهوری اسلامی امروز از همه ابعاد قدرت برخوردار است و از آن در حفظ امنیت و ثبات و دفاع از کشور استفاده می‌کند.

به گفته سرتیپ امیر حاتمی  :  گروه های مقاومت میوه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند که در یمن، عراق، سوریه و لبنان حضور دارند و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 اسفند 1399 - 12:57:12