سردار قاآنی : خون شهدای مقاومت راه قدس را آزاد خواهد کرد

سه شنبه 5 اسفند 1399 - 14:5:1
سردار قاآنی : خون شهدای مقاومت راه قدس را آزاد خواهد کرد

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد، خون شهدای مقاومت راه قدس را آزاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  سردار " اسماعیل قاآنی "  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه گفت:  خون شهدای عالی مقام‌ در دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد، و  خون ارزشمند شهدای مقاومت راه قدس را آزاد خواهد کرد.

سردار قاآنی در همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس  با تاکید بر اینکه مسیر سردار قاسم  سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان باقی است، گفت : این مسیر یک مکتب است و این مکتب جایی است که باید کسانی را که در این مسیر حرکت می کنند پرورش دهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود : امروز انقلاب اسلامی در همه دنیا زبانزد دوست و دشمن است.

سردار قاآنی تاکید کرد: آمریکایی ها اگر یک قوه عاقله ای برشان حاکم بود، ‌از جنگ و جدل کردن با نظام الهی جمهوری اسلامی باید  دست بر می‌داشتند، چون تهدیدات آنها به بهترین فرصت تبدیل شد. 

سردار قاآنی همچنین گفت : آنها  " آمریکایی ها " جنگ را بر ایران تحمیل کردند، اما جنگ بهترین فرصت شد تا این نظام و انقلاب را دنیا بشناسد. آمریکا چیزی جز زبان زور نمی فهمد. رژیم صهیونیستی اگر می‌توانست مقاومت را تضعیف کند مرتفع‌ترین دیوارها را به دور خود نمی‌کشید.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه چندین مرحله مقاومت را با افتخار پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: اسلام دین آزادگی است، اما آزادگی به راحتی به دست نمی‌آید؛ با مقاومت می‌توان آزاده و عزیز بود و هر کس مقاومت نکرد در هر مرحله‌ای محکوم به ذلت و شکست خواهد بود.
سردار قاآنی گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه زبانزد خاص شده است، مرهون مقاومت ملت ایران است؛ همچنان‌که مقاومت در برابر شاه منجر به انقلاب شد.

همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی بین‌المللی دفاع مقدس، امروز سه شنبه  در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز و برگزار شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 5 اسفند 1399 - 14:0:42