ویدئوی حزب الله از مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در قلب شهرها

پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 9:46:7

تهران- الکوثر: ستاد تبلیغات جنگ وابسته به حزب الله لبنان، شب گذشته ویدویی از پایگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شناسایی شده در داخل شهرهای فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ستاد تبلیغات جنگ (الاعلام الحربی) وابسته به حزب الله این کلیپ را با عنوان "ای صهیونیست‌ها، دارای مراکز نظامی و اطلاعاتی در داخل شهرهای خود هستید" منتشر کرده است. 

این ویدیو 24 ساعت پس از سخنرانی سه شنبه شب سیدحسن نصرالله منتشر شد که در آن به شدت به تهدیدات اخیر "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داده بود. 

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی سه شنبه شب خود به سرکرده‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: به رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما به دنبال رویارویی یا جنگ نیستیم اما در صورتی که جنگی را بر ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم.

وی افزود: اگر شهرهای ما را بمباران کنید، شهرهای شما را بمباران می‌کنیم و اگر روستاهای ما را هدف قرار دهید، شهرک‌های شما را هدف قرار خواهیم داد.

سید نصرالله خطاب به کوخاوی گفته بود: هرکاری که دلت خواست انجام می‌دهی و ما نیز هرکاری که دلمان بخواهد انجام خواهیم داد، اما هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند که جنگی کوتاه به جنگی فراگیر تبدیل نمی‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 9:33:38