جانشین فرمانده ارتش : نیروهای مسلح ایران در بالاترین سطح از توان دفاعی قرار دارند

جمعه 10 بهمن 1399 - 11:6:30
جانشین فرمانده ارتش : نیروهای مسلح ایران در بالاترین سطح از توان دفاعی قرار دارند

تهران - الکوثر : امیر دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت نیروهای مسلح ایران در بالاترین سطح از توان دفاعی قرار دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره آمادگی ارتش ایران برای پاسخ به تهدیدات احتمالی که از سوی دشمنان در روزهای اخیر مطرح شده است، گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش در چه سطح و کیفیت بالایی قرار دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه زمانی تهدیدات ظاهر و عملی می‌شوند که آمادگی و قدرت دفاعی در یک کشور وجود نداشته باشد، تاکید کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش در چنان حدی است که هر اقدام ناشایستی صورت بگیرد پاسخ به مراتب بیشتر و مخرب‌تر از اقدام دشمن خواهد داشت.

امیر دادرس در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش‌های تخصصی ارتش گفت:در این رزمایش‌ها توانمندی خود را در پشتیبانی و پاسخ قاطع به تهدیدات دشمنان،به خوبی نشان دادیم.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین درباره امنیت مرزهای کشور نیز گفت: وضعیت امنیت در مرزها بسیار عالی است و همه مرزهای ایران بوسیله تجهیزات بسیار پیشرفته و با بهره‌برداری از تجهیزات نوین به صورت شبانه روزی کنترل می‌شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 10 بهمن 1399 - 11:6:23