سرتیپ حاتمی : کوچکترین خطای محاسباتی دشمنان با پاسخ سنگین ایران روبرو می‌شود

چهار شنبه 1 بهمن 1399 - 10:25:30
سرتیپ حاتمی : کوچکترین خطای محاسباتی دشمنان با پاسخ سنگین ایران روبرو می‌شود

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت کوچکترین اشتباه دشمن درباره توان دفاعی ایران با پاسخ سنگین و قطعی نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرتیپ «امیر حاتمی»وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه امنیت منطقه به هم پیوسته است و ایران از این پیوستگی همیشه حفاظت و حراست کرده‌ است، خاطرنشان کرد: طبیعتا کسی درباره این موضوع نباید صحبت بی‌موردی داشته باشد که منجر به تضعیف این بحث شود.

سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه قدرت دفاعی ایران برای حفظ صلح و امنیت کشور است و با تمام توان حفظ خواهد شد،افزود:آمریکایی‌ها تحرکاتی از جمله آوردن زیردریایی هسته‌ای، جابجایی در یگان‌های دریایی و گشت‌های هواپیماهای دور پرواز در منطقه داشتند و این ابهام وجود داشت که شاید آنها نسبت به شرایط دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند، بر این اساس آمادگی دفاعی نیروهای مسلح ایران برای دفاع از عزت و امنیت کشور در رزمایش های مختلف به نمایش گذاشته شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: امروز بخش‌های مختلف نیروهای مسلح ایران با برگزاری رزمایش‌ها، آمادگی خود را نشان دادند و به مردم این پیام را منتقل کردند که همگی با آمادگی کامل و با تجهیزات پیشرفته، جدید و به‌روز آمادگی دفاع از آنها را دارند.

سرتیپ حاتمی یادآور شد: نیروهای مسلح متقابلا به دشمنان نیز این پیام را دادند که درباره ایران نباید کوچکترین خطای محاسباتی را داشته باشند زیرا کوچکترین اشتباه با پاسخ قطعی و سنگین جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 1 بهمن 1399 - 7:52:58