فاکس نیوز:

انفجار موشکهای ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر آمریکایی

یک شنبه 28 دی 1399 - 10:50:28
انفجار موشکهای ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر آمریکایی

تهران- الکوثر: یک شبکه خبری آمریکایی فاش کرد موشک‌های بالستیک دوربرد پرتاب شده در رزمایش پیامبر اعظم، در 100 مایلی ناو هواپیمابر آمریکایی منفجر شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه فاکس نیوز آمریکا با استناد به منابع خود از انفجار دو فروند موشک بالستیک دوربرد پرتاب شده توسط ایران در رزمایش روز گذشته (27 دی) در فاصله 100 مایلی (160 کیلومتری) از ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز آمریکا و همچنین 20 مایلی (32 کیلومتری) یک کشتی تجاری خبر داد.

بر اساس این گزارشها، چند مقام آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، به این شبکه خبری گفتند که دست کم دو فروند موشک هنگام برخورد به آب‌های اقیانوس هند منفجر شدند.

شبکه خبری فاکس نیوز همچنین به نقل از یکی از این منابع ناشناس مدعی شد که "اصابت موشک در بیست مایلی یک کشتی تجاری مایه نگرانی است؛ اما ارتش آمریکا انفجار موشک در 100 مایلی ناو خود را به مثابه یک تهدید قلمداد نمی کند.

یادآور می‌شود مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم - 15 سپاه پاسداران که از روز جمعه در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران آغاز شد، صبح روز شنبه با اجرای عملیات راهبردی موشک‌های بالستیک دوربرد ضد ناوهای متخاصم فرضی دشمن و انهدام اهداف به پایان رسید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 28 دی 1399 - 10:50:15