حاکمان سعودی ، جاده‌صاف‌کن‌ طرح‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم صهیونیستی

جمعه 26 دی 1399 - 19:6:45
حاکمان سعودی ، جاده‌صاف‌کن‌ طرح‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل گفت: حاکمان سعودی به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسرائیل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسین امیرعبداللهیان » دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران  در امور بین الملل روز پنج شنبه حرف‌های آشفته وزیر امورخارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و افزود: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و‌ همراهی ضد تحریم ملتها را متوقف کنند.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه به نفع عربستان است که به جمهوری اسلامی ایران که سازنده‌ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه‌ای ‌‌و جهانی دارد، اعتماد کند، عربستان سعودی را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و‌ منطقه فرا خواند.
معاون پیشین وزارت امورخارجه ایران با تاکید بر اینکه عربستان باید به جنگ ضد مردم مظلوم یمن و‌ کشتار زنان ‌و کودکان یمنی پایان دهد، گفت: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.
«فیصل بن فرحان» وزیر امورخارجه عربستان روز پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «سرگئی لاوروف» وزیر امورخارجه روسیه در مسکو مدعی شد حضور ایران در سوریه مانع از حل بحران این کشور  می‌شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 26 دی 1399 - 15:34:43