جنبش النجباء:

متعهد به خون‌خواهی شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» هستیم

یک شنبه 14 دی 1399 - 13:50:31
متعهد به خون‌خواهی شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» هستیم

تهران- الکوثر: رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق در سخنانی تأکید کرد: ما همچنان متعهد به خوان‌خواهی شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی این جنبش در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی که سال گذشته در اقدام جنایتکارانه ایالات متحده آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند، گفت: شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» پیش از دوستان بر دشمنان خود تاثیر گذاشتند. آنان صرفاً دو فرمانده نبودند؛ بلکه دو رزمنده، دو سرباز و دو نماد بودند که از یک سو دشمنانشان را بیم‌ناک و از سوی دیگر دوستان‌شان را خرسند کردند.

الاسدی افزود: شهیدان سلیمانی و ابومهدی در پیدا و پنهان، در تاریکی و روشنایی و در آسودگی و سختی با یکدیگر کار کردند و تقدیر الهی نیز آن بود که در نهایت در کنار هم به مقام شهادت نائل شوند.

وی افزود: تاریخ برای آیندگان صفحات جدیدی خواهد نوشت که مقاومت چگونه توسط دو تن از بزرگترین فرماندهان تاریخ به بالاترین قله رسید. اذان صبح، شهادت خواهد داد که آنان با خون خود وضو گرفتند و شیطان اکبر، اعوان خود را برای از میان برداشتن آنان مسلح ساخت.

رئیس شورای سیاسی نجباء در ادامه یادآور شد: انتقام فرماندهان مقاومت هنوز گرفته نشده و همچنان خون این دو شهید بر زمین فرودگاه روان است. از دولت عراق می‌خواهیم که به وظیفه خود در خصوص برملا ساختن جزئیات این جنایت عمل کند.

وی عنوان کرد: ما به عنوان یک گروه مقاومت تاکید داریم که جنبش نُجَباء متعهد به خونخواهی این دو شهید به‌واسطه همه اقدامات قانونی و مشروع است. انتقام ما، انتقام از شخص نخواهد بود و محدود به زمان و مکان خاصی نیست. انتقام ما در ادامه مسیری است که تا کنون طی شده و مقدمه‌ای است برای آنچه که در آینده پیش خواهد آمد. این انتقام، تحقق وعده خداوند است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 14 دی 1399 - 13:48:31