فرزند شهید سلیمانی : بین بایدن و ترامپ تفاوتی وجود ندارد + فیلم

سه شنبه 25 آذر 1399 - 18:49:55

تهران - الکوثر : زینب سلیمانی گفت: مردم ایران بین «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری فعلی آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور فرقی قائل نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «زینب سلیمانی» فرزند سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه خبری «راشاتودی» که روز سه شنبه منتشر شد، با بیان اینکه ترامپ و بایدن مشابه هم هستند و از یک سیاست پیروی می‌کنند، تصریح کرد: «ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، پس بین آن‌ها تفاوتی وجود ندارد».

«زینب سلیمانی» افزود: بایدن با «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق آمریکا در شکل دادن گروه تروریستی داعش هم عقیده بود.

فرزند شهید سلیمانی با اشاره به اینکه ترامپ و بایدن با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ کدام بهتر از دیگری نیست، تاکید کرد: ایران با سیاست‌های دولت آمریکا مشکل دارد و این رویکرد تغییر نخواهد کرد.

«زینب سلیمانی» در ادامه با اشاره به رشادت‌های پدرش در نبرد با تروریست‌های داعش گفت: شهید سلیمانی برای تمام مردم با تروریست‌ها جنگید؛ نه فقط برای یمن، سوریه، لبنان، ایران و عراق، بلکه برای همگان جنگید.

سلیمانی با بیان اینکه «پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شد»، خاطرنشان کرد، شهید سلیمانی همه توطئه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا را با شکست مواجه کرد.

فرزند شهید سلیمانی همچنین یادآور شد: «بعد از کشتن پدر من آمریکا تصور می‌کرد که همه چیز متوقف می‌شود؛ آن‌ها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه چیز خاتمه می یابد، این تازه اول راه است».

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه 8 نفر دیگر، سوم ژانویه در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 25 آذر 1399 - 18:47:49