توصیه روحانی به تحریم‌کنندکان ایران: رویکرد شکست‌خورده را به موزه تاریخ بسپارید

سه شنبه 25 آذر 1399 - 12:57:1
توصیه روحانی به تحریم‌کنندکان ایران: رویکرد شکست‌خورده را به موزه تاریخ بسپارید

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری ایران، به همه کسانی که با اقداماتی نظیر تحریم به دنبال شکست جمهوری اسلامی هستند، توصیه کرد، برای همیشه این رویکرد غلط و شکست‌خورده را به موزه تاریخ بسپارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به  اقتدار و توان اقتصادی ایران به عنوان دو واقعیت مهم و تعیین کننده، گفت: اگرچه جنگ اقتصادی لطمات و صدمات زیادی را از جمله به معیشت مردم وارد کرد، اما امروز تحریم کنندگان و جنگ طلبان که فروپاشی اقتصاد ایران در کوتاه مدت را پیش بینی می‌کردند درحالی کاخ سفید را ترک می کنند که ملت ایران سرافراز و پیروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی قدرتمندتر از گذشته ایستاده است.

روحانی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارتحریم‌ها و جنگ اقتصادی تمام عیار «دونالد ترامپ» علیه تهران واقعیت‌های بزرگی را به جهان و همه بدخواهان ایران نشان داد، افزود: ترامپ ظرفیت‌ها و حقایق توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران را اصلا نشناخت و برمبنای توهمات خود اقدام کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ناکامی کاخ سفید در مواجهه با ایران بعد از دو سال و نیم جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار شکست سیاست‌های بین المللی از دلایل شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

روحانی در ادامه به ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده (1400 هجری شمسی) ایران اشاره کرد و گفت: مبنای تدوین و طراحی لایحه بودجه سال آینده، ظرفیت‌های اقتصادی کشور و واقعیت‌های عرصه بین المللی بوده است و با تحلیل دقیق داده ها و داشته‌های داخلی ارائه شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 25 آذر 1399 - 12:55:23