گورباچف دوران پیری را چگونه می گذراند؟

یک شنبه 16 آذر 1399 - 8:0:50
گورباچف دوران پیری را چگونه می گذراند؟

تهران- الکوثر: نزدیکان و خویشاوندان میخائیل گورباچف آخرین رهبر شوروی سابق، دیگر به دیدارش نمی‌آیند و او در دوران سخت پیری، تنها مانده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه روسی "موسکوفسکی کومسومولیتس" در ارزیابی فیلم مستند "گورباچوف، بهداشت" کاری از ویتالی مانسکی کارگردان روس که اخیرا در جشنواره فیلم‌های مستند "آرت دوک فیست" ارائه شد، نوشت، دو نوه دختری‌اش به دیدارش نمی‌روند، معاون گورباچف، تنها کسی است که به او در دوران پیری‌اش توجه دارد و به داد او می‌رسد. برای گورباچف بلند شدن سخت شده و با یک وسیله کمکی راه می‌رود.

این روزنامه نوشت، گورباچف آخرین رهبر شوروی سابق، در حومه مسکو در منزلی زندگی می‌کند که دورش دیوار بلند با سیم‌های خاردار و مجهز به دوربین‌های مدار بسته وجود دارد. این منزل از سوی دولت به او داده شده است.

آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی قبلا از طریق سخنرانی‌هایش در سراسر جهان زندگی خود را می‌گذراند و بیشترین دستمزدش حدود 400 هزار دلار بوده است.

در اکتبر گذشته گورباچف به امکان احیای اتحاد جماهیر شوروی در آینده اشاره و در عین حال تاکید کرد این روند به مدت زمان بسیار زیادی نیاز خواهد داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 16 آذر 1399 - 7:58:31

دسته بندی :