روحانی : دولت‌ آینده‌ آمریکا سیاست‌های نادرست ترامپ را جبران کند

چهار شنبه 5 آذر 1399 - 11:42:39
روحانی : دولت‌ آینده‌ آمریکا سیاست‌های نادرست ترامپ را جبران کند

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری ایران با اشاره به برخی اقدامات مخرب رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده گفت: دولت آینده آمریکا باید سیاست‌ها و اقدامات ضد حقوق بشری و تروریستی «دونالد ترامپ» را به صراحت محکوم و سیاست‌های نادرست آن را جبران کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با قدردانی از مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی، تصریح کرد: یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی و قطعی دشمن در این جنگ اقتصادی، پایان دوران ترامپیسم است.

روحانی با اشاره به پایان دوران رئیس جمهوری کنونی آمریکا و جنایت‌های او علیه ملت ایران، یادآور شد: ترامپ بدترین جنایت‌ها را در تاریخ علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل مانند ایران و فلسطین انجام داد.

رئیس جمهوری ایران همچنین شکست ترامپ در مجامع بین‌المللی، مراجع حقوقی، معیارهای اخلاقی، افکارهای عمومی جهان و افکار عمومی ملت آمریکا را از عوامل ناکامی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد و افزود: دولت آینده آمریکا در برابر آن همه اقداماتی که چهره آمریکا را تخریب کرد، باید کارهای بزرگی را انجام بدهد تا بتواند اشتباهات گذشته را جبران کند.

روحانی در ادامه با اشاره به اصل تعهد در برابر تعهد و اقدام در برابر اقدام به عنوان سیاست جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: اگر چنین اراده‌ای در حاکمان آینده آمریکا وجود داشته باشد، حل برخی مسائل بسیار آسان است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 5 آذر 1399 - 11:39:47