حماس : الاخرس نمونه آشکار اسوه فلسطینی ها در برابر اشغالگران است

شنبه 17 آبان 1399 - 14:54:6
حماس : الاخرس نمونه آشکار اسوه فلسطینی ها در برابر اشغالگران است

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، «ماهر الاخرس» را نمونه آشکار اسوه فلسطینی ها در برابر اشغالگران دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی در بند اسرائیل که از 103 روز پیش در اعتراض به حکم بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده بود، عصر جمعه پس از موافقت رژیم صهیونیستی با آزادی او در 26 نوامبر جاری به اعتصاب غذای خود پایان داد واعلام کرد، مدت زمان باقیمانده تا آزادی خود را برای درمان در بیمارستان سپری می‌کند.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس جمعه شب در واکنش به تسلیم رژیم صهیونیستی مقابل اراده «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی گفت، ماهر الاخرس نمونه آشکار الگوی فلسطینیان در تحمیل اراده خود بر اراده اشغالگران صهیونیست را به‌ نمایش گذاشت و نشان داد که صهیونیست ها حتی در شرایط زندان و بازداشت هم نتوانستند او را شکست دهند. 

حازم قاسم تاکید کرد، ماهر الاخرس در مبارزه پیروزمندانه خود علیه سیاست بازداشت اداری رژیم صهیونیستی، این رژیم را رسوا کرد و خشم ملت فلسطین به زودی به انتفاضه مبدل می‌شود.

انجمن فلسطینی «نادی الاسیر» نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد، پس از گذشت 103 روز از مقاومت دلاورانه ماهر الاخرس اسیر مبارز فلسطینی، اراده این زندانی بر ظلم زندانبانان صهیونیست پیروز شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 17 آبان 1399 - 13:38:32

دسته بندی :