داد و فریاد ترامپ بخاطر پیشتازی بایدن

پنج شنبه 15 آبان 1399 - 18:5:2
داد و فریاد ترامپ بخاطر پیشتازی بایدن

تهران- الکوثر: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده در مکالمه تلفنی با روپرت مرداک ، هوادار 89 ساله خود ، داد و فریاد به راه انداخت زیرا کانال تلویزیونی فاکس نیوز، متعلق مرداک از پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در آریزونا خبر داده بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از ونیتی فایر Vanity Fair ، ترامپ پس از انتشار نتایج انتخابات ایالت آریزونا در فاکس نیوز، با مرداک تماس گرفت. رئیس جمهور به خود اجازه داد، فریاد بزند و خواستار تکذیب پیروزی بایدن در این ایالت شد. اما مرداک حاضر به اطاعت نشد و داده ها در سایت فاکس نیوز باقی ماند. 

در ماه اکتبر گزارش شد که مرداک شکست رئیس جمهور فعلی در نتخابات را پیش بینی کرده است. ادعا می شود که او به اطرافیان خود گفته است به پیروزی بی قید و شرط نامزد دموکرات جو بایدن اعتقاد دارد. ادعا می شود این غول رسانه ای از اقدامات ترامپ در دوره  شیوع ویروس کرونا بیزار و ناراضی بوده و معتقد است که خود رئیس جمهور دشمن خود او در این زمینه است زیرا به توصیه ها گوش نمی دهد. 

روز سوم نوامبر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار شد. نتایج رای گیری در تعدادی از ایالت ها هنوز معلوم نیست. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام و دموکرات ها را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم کرد. ستاد رئیس جمهور فعلی قصد دارد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال، طبق محاسبات شبکه های تلویزیونی برجسته آمریکایی بایدن که برای رسیدن به پیروزی نهایی به کسب فقط شش رای الکترال نیاز دارد، پیشتاز است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 15 آبان 1399 - 17:59:14

دسته بندی :