کشتی اماراتی در راه بندر حیفا

دو شنبه 21 مهر 1399 - 10:24:31
 کشتی اماراتی در راه بندر حیفا

تهران- الکوثر: امارات در چارچوب علنی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، اولین کشتی باری خود را راهی اراضی اشغالی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در پی توافق ننگین سازش میان تل‌آویو و ابوظبی، اولین کشتی باری حامل کالا‌های اماراتی به زودی در بندر حیفا در اراضی اشغالی لنگر می‌اندازد.

در راستای عملی کردن توافق ننگین سازش با رژیم صهیونیستی، امارات اولین کشتی باری خود را به منظور بهره برداری سرمایه داران صهیونیست، راهی اراضی اشغالی کرد. این کشتی باری در بندر حیفا لنگر خواهد انداخت.

روز یکشنبه نیز امارات و رژیم صهیونیستی برای حضور شرکت‌های نظامی اسرائیلی در نمایشگاه نظامی ابوظبی که قرار است ۲۱ تا ۲۵ فوریه از سوم تا هفتم اسفندماه برگزار شود، توافق کردند.

روز پنج شنبه ۲۳ مرداد، آمریکا، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای مشترک از دستیابی به توافقی خبر دادند که بر اساس آن دولت امارات متحده عربی از این پس روابط رسمی خود را با رژیم صهیونیستی آغاز خواهد کرد. ترامپ این توافق را دستاوردی تاریخی خواند. بنیامین نتانیاهو نیز اعلام کرد این توافق شامل روابط رسمی دیپلماتیک، تبادل سفیر، سرمایه گذاری‌های گسترده اقتصادی که برای رژیم صهیونیستی مفید خواهند بود، روابط بازرگانی و گردشگری و پرواز‌های مستقیم بین تل آویو و ابوظبی خواهد شد.


دو شنبه 21 مهر 1399 - 10:2:53