سردار شریف : دست نشاندگان عرب وابستگی خود را به صهیونیستها اثبات کردند

دو شنبه 7 مهر 1399 - 11:4:45
سردار شریف : دست نشاندگان عرب وابستگی خود را به صهیونیستها اثبات کردند

تهران - الکوثر : سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت، دست نشاندگان عرب وابستگی خود را به صهیونیستها اثبات کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب افزود، حاکمان دست نشانده کشورهای عربی منطقه تصور می‌کنند که اگر به ستون پوسیده رژیم صهیونیستی تکیه کنند می‌توانند ادامه حیات بدهند ولی از این اقدام خود سخت پشیمان می‌شوند.

وی تصریح کرد، عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، جز نفرت و آشکارسازی خیانت این رژیم ها، برای مسلمانان چیز دیگری به همراه ندارد.‏

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به حاکمان کشورهای عربی منطقه نیز گفت، سوء استفاده از رافت کشور بزرگ و قدرتمند ایران در این زمینه حد و اندازه ای دارد و اگر به نصیحت رهبر معظم انقلاب اسلامی در محکومیت و عواقب این اقدام گوش نکنید سخت پشیمان می شوید.

امارات و بحرین بعد از اعلام توافق سازش با رژیم اشغالگر قدس، 15 سپتامبر در کاخ سفید، با حضور رئیس جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل، توافق عادی سازی روابط  امضاء کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 7 مهر 1399 - 10:33:57