حماس : موضع کویت، سیلی محکمی به حاکمان امارات و بحرین است

چهار شنبه 2 مهر 1399 - 9:41:14
حماس : موضع کویت، سیلی محکمی به حاکمان امارات و بحرین است

تهران - الکوثر : یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موضع کویت در مخالف با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سیلی محکمی به حاکمان امارات و بحرین و تمامی کسانی دانست که با تل آویو توافق کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هیأت دولت کویت بر خلاف ادعای «دونالد ترامپ» مبنی بر احتمال سازش این کشور با رژیم صهیونیستی، بر پایبندی کویت در حمایت از گزینه‌های ملت فلسطین تأکید کرد.

«اسماعیل رضوان» از اعضای ارشد جنبش حماس گفت، دولت و ملت کویت با اعلام این موضع به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و کشورهایی که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند، پاسخ قوی داده و مسئله فلسطین را یک مسئله محوری دانستند.

رضوان، حاکمان عرب را به الگوبرداری از کویت فراخواند و از موضع تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر انصراف از ریاست شورای اتحادیه عرب نیز استقبال کرد.

«ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز از تصمیم این تشکیلات مبنی بر انصراف از حق خود برای ریاست شورای اتحادیه عرب در دوره کنونی خبر داد.

در پی عادی سازی اخیر روابط  امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی ، اتحادیه عرب  درنشست خود طرح فلسطین در مخالفت با عادی‌سازی روابط با این رژیم را  نپذیرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 2 مهر 1399 - 5:47:46

دسته بندی :