سرلشکر سلامی : انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی، قطعی و جدی است

شنبه 29 شهریور 1399 - 14:20:26
سرلشکر سلامی : انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی، قطعی و جدی است

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به گزافه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران، خطاب به وی گفت: انتقامِ شهادتِ سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، قطعی، جدی و واقعی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، وبسایت "پولیتیکو" POLITICO اخیراً به نقل از گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا و مقامات نزدیک به دولت این کشور مدعی شد، ایران با هدف گرفتن انتقام ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» قصد ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی را داشته است.

در همین حال، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به گزارش وبسایت "پولیتیکو" مدعی شد، هر اقدامی ضد منافع آمریکا را با واکنشی هزار برابر شدیدتر پاسخ خواهد داد.  

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در مراسم صبحگاه فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد فرماندهی کل و حوزه مرکزی سپاه پاسداران در تهران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همه کسانی را که در شهادت سپهبد سلیمانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشته‌اند، مورد هدف قرار خواهد داد و این پیام جدی است.

سرلشکر سلامی با اشاره به ادعای حمله‌ی هزار برابری از سوی ترامپ یادآور شد: دشمن همه جا تحت نظر نیروهای ایران قرار دارد و اگر لازم باشد مورد هدف نیز قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به ترامپ تاکید کرد: «اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، با پاسخ محکم سپاه پاسداران روبه رو می‌شوید و این تهدید جدی است و ایرانی‌ها همه چیز را در عمل ثابت می‌کنند.»

سرلشکر سلامی در ادامه با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، آمریکا دنیا را می‌بلعید، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، آمریکا را فرسوده کرد و آمریکای امروز فاقد نشاط سیاسی، بی‌رمق و ناتوان در تحول و شکست خورده در میدان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شکستن چهره آمریکا بازگشت‌ناپذیر است، گفت: امروز سهم آمریکا از جهان در حال کوچک شدن است، به دلیل آنکه قدرت‌های جدیدی در حال ظهورند و اسلام با ایفای نقش تمدنی در قامت یک قدرت ظاهر شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 29 شهریور 1399 - 14:12:32