جهاد اسلامی : توافق رژیم صهیونیستی و امارات برای منطقه خطرناک است

چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 9:24:9
جهاد اسلامی : توافق رژیم صهیونیستی و امارات برای منطقه خطرناک است

تهران - الکوثر : عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین توافق امارات و رژیم صهیونیستی درباره عادی سازی روابط را اقدامی خطرناک دانست و گفت، این توافق منطقه را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خضر حبیب» عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه شنبه از رویکرد و سیاست برخی از کشورهای عربی انتقاد کرد و گفت، این  کشورها فاقد اراده و در برابر غرب خوار و ذلیل هستند.
خضر حبیب افزود، برخی رژیم‌های عربی نشان دادند مزدور قدرت های استکباری هستند و همواره ضد مقدسات امت اسلامی و اراده ملت‌های مسلمان عمل می‌کنند.
عضو جنبش جهاد اسلامی آینده را از آن مقاومت و همه کسانی دانست که حامی مقاومت هستند و گفت، کسی که باید از بین برود اشغالگران و حامیان آن‌ها در منطقه هستند.
خضر حبیب اتحاد و بازسازی آرایش در بین گروه‌های فلسطینی برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و توطئه‌های این رژیم را ضروری دانست و گفت، رژیم صهیونیستی نه تنها برای فلسطین بلکه خطری برای همه منطقه و امت اسلامی است.
در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، پنج‌شنبه 13 اوت، ابوظبی و تل‌آویو طی توافق‌نامه‌ای درباره عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.
اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی همراه شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 9:13:23

دسته بندی :