سخنگوی نُجَباء: اشغالگران سعودی در عراق با سلاح مقاومت طرف هستند

دو شنبه 17 شهریور 1399 - 12:30:38
سخنگوی نُجَباء: اشغالگران سعودی در عراق با سلاح مقاومت طرف هستند

تهران- الکوثر: سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌وگو با پایگاه "مرآت الجزیره" که به معارضان عربستانی تعلق دارد، به روابط بغداد - ریاض و نقش مخرب سعودی‌ها در عراق پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  مهندس نصر الشِمَّری تاکید کرد: ، اغلب رژیم‌های عربی حاشیه خلیج‌فارس سه‌دهه در تحریم و محاصره عراق نقش داشتند و همچنین راه را برای اشغال عراق از سوی آمریکا هموار ساختند.
وی با بیان اینکه حضور نیروهای سعودی در قالب ائتلاف به‌هیچ‌وجه جای تعجب ندارد، افزود: موضع ما در قبال این نیروها همان موضعی است که در قبال هر نیروی اشغالگری اتخاذ کردیم و تا زمانی که به اشغالگری ادامه دهند، با سلاح مقاومت طرف هستند.

 سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: عربستان به‌دنبال ضربه زدن به عراق از طریق تبدیل کشور به میدان جنگ طایفه‌ای و تکفیری است. ریاض همچنین درصدد ایجاد دشمنی بین عراق و کشورهای هم‌جوار است.

وی همچنین افزود:  ما ضمن حمایت از موضع برادران خود در کتائب حزب‌الله مبنی بر ضرورت عذرخواهی عربستان از عراق و پرداختن خسارت به خانواده قربانیان تروریسم، بر لزوم تعهد سعودی‌ها به تکرار نکردن دخالت در امور عراق تاکید داریم.

الشِمَّریبا بیان اینکه  آمریکا با فشار به دولت‌های گذشته عراق و به‌ویژه دولت کنونی، به‌دنبال تامین امنیت رژیم صهیونیستی و تضعیف همه کشورهای منطقه در این‌ راستاست، تصریح کرد:  آمریکا به‌دنبال تقویت سلطه خود بر منطقه به‌منظور غارت کشورها و همچنین هدف قرار دادن ملت‌ها و کشورهای محور مقاومت است. 

 سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء بااشاره به اینکه  آن‌ها درصدد چندپاره کردن محور مقاومت و کشاندن عراق به محور آمریکایی، سعودی و صهیونیستی هستند، تاکید کرد: با کمک خداوند متعال و به لطف آگاهی و شجاعت مردم عراق، چنین هدفی تحقق پیدا نمی‌کند.


دو شنبه 17 شهریور 1399 - 8:29:21