حماس: روابطی راهبردی با حزب الله داریم

پنج شنبه 13 شهریور 1399 - 10:4:19
حماس: روابطی راهبردی با حزب الله داریم

تهران- الکوثر: یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین با اشاره به روابط راهبردی و دیرینه‌ این جنبش با حزب الله، تأکید کرد که با تکیه بر مقاومت، فلسطین آزاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «اسامه حمدان» از سران جنبش حماس فلسطین تأکید کرد با کمک سایر گروه‌های مقاومت در منطقه، با توطئه‌های رژیم صهیونیستی مقابله خواهیم کرد.

حمدان در گفتگو با شبکه «المیادین» با اشاره به سفر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس  به لبنان و دیدارش با سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان، گفت این دیدار «بیانگر آن خواهد بود که گزینه‌های مقاومت در برابر اسرائیل، همچنان به قوت خود پابرجاست».

 این مسئول فلسطینی تأکید کرد «روابط حماس و حزب الله راهبردی و دیرینه است و اختلافات اندک نمی‌تواند بر آن تأثیر بگذارد».

حمدان با بیان اینکه تمامی گروههای فلسطینی به سمت تثبیت مواضع ملی خود نسبت به رد مسئله اشغال کرانه باختری و طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» حرکت می‌کنند، گفت «از طرح ملی راهبردی خود که آزادسازی فلسطین از طریق مقاومت است، کوتاه نخواهیم آمد».

وی با بیان اینکه سفر هنیه به لبنان در راستای مقابله با از بین بردن آرمان فلسطین است، خاطر نشان کرد: «انسجام فلسطینی‌ها برای بسیاری از بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی خوشایند نیست».

این رهبر حماس ادامه داد، در نشست گروههای فلسطینی در بیروت به هم‌افزایی تلاش گروههای فلسطینی برای مبارزه با عادی‌سازی روابط و تجاوزات رژیم صهیونیستی پرداخته خواهد شد.

حمدان با بیان این که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خیانت به قدس و ملت فلسطین است، خاطر نشان کرد، راه به روی کسی که به دنبال راهکار سیاسی با رژیم صهیونیستی است، بسته است.

وی با بیان اینکه مقاومت یک پروژه همچنان پابرجاست، تصریح کرد، گروههای فلسطینی با مقاومت خواهند توانست ورق را در منطقه برگردانند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 13 شهریور 1399 - 9:55:19