ادامه اعتراضات در سرزمین های اشغالی

یک شنبه 2 شهریور 1399 - 10:52:55
ادامه اعتراضات در سرزمین های اشغالی

تهران- الکوثر: اعتراضات و تظاهرات در فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   در ادامه اعتراضات عمومی در فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هزاران نفر مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند و خواستار استعفای او شدند.
معترضان، نتانیاهو را به فساد مالی و نیز اهمال و سوء مدیریت در بحران همه گیری ویروس کرونا متهم کردند.
پلیس رژیم صهیونیستی نیز با برخورد خشن و ضرب و شتم معترضان به فساد نتانیاهو سعی در پراکنده کردن آنها دارد .
 


در همین حال رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند  بیش از ۱۵ هزار نفر علیه نتانیاهو در قدس راهپیمایی و نیروهای مخفی پلیس رژیم صهیونیستی نیز بر اساس تصاویر منتشر شده تعداد زیادی از معترضان را دستگیر و به مکان های نامعلوم منتقل کردند.

پیش از این نیز دادگاهی در فلسطین اشغالی با صدور حکمی پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را از مداخله در سیاست منع کرد. براساس دستور دادگاه، پسر نتانیاهو باید پیام‌های توئیتری را پاک کند که در آن ادرس و شماره تلفن همراه سران تظاهرکنندگان منتشر شده است.

پسر نتانیاهو از دنبال کنندگان صفحه شخصی اش خواسته است تا مردم درمقابل خانه‌های سازمان دهندگان این تظاهرات تجمع کنند. افراد مذکور اعلام کرده اند پس از انتشار پیام‌های توئیتری پسر نخست وزیر اسرائیل، تهدید‌هایی دریافت کرده اند.

اعتراضات علیه نخست وزیر اسرائیل چند هفته است که ادامه دارد اما ناظران می گویند این تجمع، بزرگترین اعتراضاتی بود که تا کنون صورت گرفته است.
دو ماه است که هر آخر هفته معترضان در شهر قدس و نقاط دیگر در اسرائیل علیه بنیامین نتانیاهو جمع می شوند. اینها هزاران معترض هستند که از این سیاستمدار اسرائیلی که بیشترین دوره تصدی را داشته است، خسته اند.


یک شنبه 2 شهریور 1399 - 10:45:45