برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در نیویورک

دو شنبه 13 مرداد 1399 - 15:51:41
برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در نیویورک

یهودی های ساکن شهر نیویورک، برای حمایت از اعتراضات ضد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، گروهی  از یهودیان  ساکن نیویورک، با تجمع در پارک میدان " واشنگتن " واقع در محله منتهن، علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی  شعار دادند و خواستار استعفای او شدند.

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها به عملکرد ضعیف و پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، چند روزی است که به آمریکا کشیده شده و بعد از سان‌فرانسیسکو، اکنون نیویورک نیز شاهد این اعتراضات بود.

پیش از این در روز جمعه ده‌ها نفر با تجمع در نزدیکی پل «گلدن گیت» شهر سان‌فرانسیسکو، خواستار استعفای نتانیاهو  شده بودند.

ساکنان شهرهای مختلف فلسطین اشغالی،  از جمله در تل‌آویو و قدس اشغالی با برگزاری تظاهرات، اعتراضات خود را به سیاست‌های مختلف نتانیاهو  و همچنین پرونده‌های فساد وی نشان داده‌اند.

بیش از دو هفته است که ساکنان ارضی اشغالی مخالف سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، علیه وی  تظاهرات  می کنند و دامنه این تظاهرات به اطراف منزل او نیز  کشیده شده است.

معترضان با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در کنترل کرونا و پرونده‌های فساد مالی او و همسرش، خواستار استعفای هرچه سریعتر او شده‌اند.

نتانیاهو،  در  ماه‌های اخیر درگیر 4 پرونده فساد مالی بوده‌است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 13 مرداد 1399 - 14:4:12

دسته بندی :