شیخ نعیم قاسم : معادله بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی پابرجاست

دو شنبه 6 مرداد 1399 - 9:41:57
شیخ نعیم قاسم : معادله بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی پابرجاست

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه شب بر پابرجا بودن معادله بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، "شیخ نعیم قاسم" در گفت وگو با شبکه المیادین با اشاره به شهادت "علی کامل محسن" از نیروهای حزب‌الله لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه گفت: معادله بازدارندگی برای پاسخ دادن به تجاوزات و تهاجمات اسرائیل پابرجاست و حزب الله قصد ندارد این معادله را تغییر دهد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تهدید‌ات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت لبنان را نیز در چار چوب یاوه‌گویی این رژیم دانست و گفت: حزب الله پاسخ هرگونه تجاوز رژیم تل‌آویو را خواهد داد.

"شیخ نعیم قاسم" افزود، اگر اسرائیل جنگی را علیه لبنان آغاز کند با نتیجه جنگ تابستان 2006 (جنگ 33) روبرو خواهد شد.

"شیخ نعیم قاسم" همچنین به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافری ایران در آسمان سوریه اشاره کرد و گفت: تعرض آمریکا به هواپیمای مسافربری  ایران، حمایت از تروریسم و رژیم صهیونیستی بود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان به حمایت آمریکا از تروریست ها و حضور غیرقانونی این کشور در سوریه نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا با راه اندازی جنگ در سوریه می‌خواست محور مقاومت را هدف قرار دهد و طرح خاورمیانه جدید را دوباره زنده کند اما شکست خورد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 6 مرداد 1399 - 9:30:41