جنبش حماس : تخریب منازل فلسطینی‌ها، اجرای عملی طرح الحاق است

سه شنبه 31 تیر 1399 - 15:53:51
جنبش حماس : تخریب منازل فلسطینی‌ها، اجرای عملی طرح الحاق است

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، رژیم صهیونیستی با تخریب منازل مردم فلسطین، عملا اجرای طرح اشغال مناطق گسترده‌ای از کرانه باختری رود اردن را کلید زده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد، هدف از عملیات‌ تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی، تغییر ساختار بافت جمعیتی و بیرون کردن ساکنان فلسطینی این مناطق  است.

جنبش حماس تصریح کرد، آغاز طرح ملی فراگیر برای توقف تخریب و مقابله با آن، یک اولویت ملی-مردمی برای فلسطین به شمار می‌رود.

حماس تاکید کرد، رژیم صهیونیستی با تخریب منازل فلسطینیان به دنبال ایجاد جنگ روانی ضد آنها است اما باید بداند باقی ماندن در خاک فلسطین هیچ سودی برای این رژیم نخواهد داشت. 

مسئولان صهیونیستی شنبه هفته جاری یک فلسطینی به همراه پسرش را مجبور کردند که منازل خود را تخریب کنند؛ صهیونیستها مدعی بودند که این منازل بدون مجور ساخته شده است.

شهروندان فلسطینی حاضر در قدس برای دریافت مجوز ساخت، با مشکلات بسیاری روبرو هستند و گاهی هزینه دریافت یک مجوز به بیش از ده هزار دلار می‌رسد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد داشت از اول ژوئیه طرح جنجالی الحاق مناطق کرانه باختری به اراضی اشغالی را اجرایی کند، اما به دلیل موج فزاینده مخالفت‌ها و انتقادات بین‌المللی، این طرح تا کنون اجرایی نشده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 31 تیر 1399 - 14:57:31

دسته بندی :