هشدار عضو ارشد حماس درباره تجاوز نظامی صهیونیست ها به غزه

پنج شنبه 26 تیر 1399 - 10:56:14
هشدار عضو ارشد حماس درباره تجاوز نظامی صهیونیست ها به غزه

تهران- الکوثر: «موسی ابومرزوق» عضو دفترسیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: هر لحظه احتمال حمله رژیم اشغالگر به غزه وجود دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ابومرزوق چهارشنبه شب در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین لبنان گفت: هر لحظه این احتمال وجود دارد که رژیم اشغالگر به غزه حمله کند و این همان خصلت صهیونیست‌ها است.

وی افزود: شرایط داخلی در سرزمین‌های اشغالی خوب نیست و ممکن است اشغالگران اختلافات داخلی میانشان را با یک حمله خارجی به حاشیه ببرند.

عضو دفتر سیاسی حماس افزود: حماس بر اتحاد ملی تاکید دارد و هدف ما اخراج رژیم اشغالگر است و فقط شکست طرح الحاق کرانه باختری نیست.

ابومرزوق ادامه داد که  نبرد سال 2014 بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در غزه طولانی‌ترین درگیری بود و این رژیم خواست با از استفاده از این فرصت، حماس و مقاومت را در غزه حذف کند.

وی یادآورشد که  اهمیت نبرد 2014 در این است  حماس و مقاومت در غزه حضور منطقه‌ای خود را اثبات کردند.

عضو حماس درباره شایعه بازداشت فرماندهانی در گردان‌های عزالدین قسام که متهم به جاسوسی برای اسرائیل شدند، گفت: این قبیل اخبار صحت ندارد و هدف از آن، تخریب حماس است.

ابو مرزوق گفت: حماس شماری از افرادی را که در غزه با رژیم صهیونیستی‌ همکاری داشته، بازداشت کرده است؛ اما در بین آن‌ها نیروی نظامی یا فرمانده وجود ندارد.

وی درباره فلسطینیان زندانی در عربستان سعودی گفت: ما همچنان امیدواریم که ریاض بر اساس منافع ملی با مساله فلسطینیان زندانی برخورد کند.

عضو حماس تاکید کرد که فلسطینیان بازداشتی در عربستان سعودی اقدامی مغایر با قوانین سعودی انجام ندادند.

ابومرزوق همچنین گفت: جنبش حماس از آشتی ملی استقبال می‌کند و برای تحقق آن آماده است هراقدامی انجام دهد و این جنبش آمادگی ورود به سازمان آزادی بخش فلسطین را دارد و این سازمان را به چشم رقیب نمی‌بیند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 26 تیر 1399 - 10:37:50