نقش «آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا» در جنایت علیه یمن

چهار شنبه 18 تیر 1399 - 9:28:57
نقش «آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا» در جنایت علیه یمن

تهران- الکوثر: ارتش یمن دیروز با رونمایی از سلاح‌های به غنیمت گرفته شده آمریکایی در استان «البیضاء» که روی آن علامت «آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا» (USAID) حک شده بود، دست آمریکا در جنایات یمن را رو کرده و نشان داده که هدف این سازمان آمریکایی فراتر از کمک‌رسانی به کشورها است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره آخرین تحولات نظامی صحنه یمن گفت نیروهای یمنی محموله بزرگی از انواع سلاح‎ را در استان البیضاء کشف و ضبط کردند که روی آنها آرم «آژانس توسعه بین المللی آمریکا» (USAID) درج شده بود.

یحیی سریع درباره این سازمان آمریکایی گفت که USAID تلاش می کند تا تصمیم خود را بر یمنی‎ها تحمیل و نقشهای مشکوک ایفا کند. وی تاکید کرد این سازمان آمریکایی در حقیقت نقش‌های جاسوسی خود را در پوشش و با شعارهای انسانی ایفا می‌کند.

آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی (به انگلیسی United States Agency for International Development) با نام معروف «آژانس توسعه بین المللی آمریکا» یک سازمان غیرنظامی است که توسط ایالات متحده آمریکا تأسیس شده است.

کارشناسان براین باورند این سازمان به دنبال پیشبرد منافع آمریکا در کشورهایی است که به آنها کمک ارسال می‌کند، و در حقیقت به دنبال تضعیف کشورهایی است که ادعای کمک رسانی به آنها را دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


چهار شنبه 18 تیر 1399 - 9:21:7