آزادسازی صدها کیلومتر از استان های البیضاء و مارب یمن + فیلم

سه شنبه 10 تیر 1399 - 9:35:34

تهران - الکوثر : سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از آزادسازی 400 کیلومتر مربع از استان‌های "البیضاء' و "مأرب" این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه اعلام کرد، در عملیات  ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضد نیروهای ائتلاف سعودی که یگان پهپادی و موشکی ارتش یمن نیز مشارکت داشت، شهر "ردمان" و جبهه "قانیه" در استان "البیضاء"  پاکسازی و بخش‌‎های زیادی از شهر "العبدیه" استان مأرب آزاد شد. 
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد، در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 200 نفر از نیروهای ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.
یحیی سریع تصریح کرد، درعملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع متجاوزان سعودی علیرغم حملات هوایی شدید ائتلاف سعودی منهدم و خسارات شدیدی به متجاوزان وارد شد.  
به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، دستکم ۲۰ خودروی زرهی متجاوزان سعودی نیز در حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن منهدم ومقادیر زیادی سلاح به همراه خودروهای زرهی اماراتی و سعودی به غنیمت گرفته شد. 
نیروهای یمنی در پاسخ به حملات ائتلاف متجاوز سعودی به این کشور،در ماه های اخیر، بارها مواضع این ائتلاف را در مناطق مختلف عربستان و امارات هدف قراردادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 10 تیر 1399 - 9:24:7