فرار رو به جلوی آل خلیفه؛ تکرار ادعاهای واهی ضد ایران

سه شنبه 10 تیر 1399 - 9:20:10
فرار رو به جلوی آل خلیفه؛ تکرار ادعاهای واهی ضد ایران

تهران - الکوثر : وزیر خارجه رژیم آل خلیفه روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با "برایان هوک" نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، اتهامات همیشگی این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، "عبداللطیف بن راشد الزیانی" در این نشست خبری با هدف انحراف افکار عمومی از سرکوب گسترده مردم بحرین توسط رژیم آل خلیفه، ادعا کرد ایران در امور کشورهای منطقه از جمله بحرین دخالت می کند.

وزیر خارجه رژیم آل خلیفه در اظهاراتی مضحک جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و از جامعه جهانی خواست برای توقف آنچه که رژیم آل خلیفه آن را دخالت‌های ایران در امور کشورهای عربی می‌داند، به تهران فشار بیاورد.

برایان هوک نیز در این نشست خبری مدعی شد،  ایران به بی ثباتی در منطقه  دامن می زند.

مقامات رژیم آل خلیفه مدت‌هااست همسو با مقامات سعودی و آمریکایی، ادعاهای دروغینی را علیه ایران مطرح می‌کنند.

وزارت خارجه ایران اخیرا در پاسخ به ادعاهای مقامات رژیم آل خلیفه علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، رژیم بحرین به جای فرافکنی مستمر و متهم کردن همسایگان، به توصیه های مکرر جامعه بین المللی برای آغاز مذاکره با رهبران  گروه های مخالف پاسخ مثبت دهد.

وزارت خارجه ایران با رد تلاش مقام های امنیتی بحرین برای ارتباط دادن مسائل داخلی این کشور با جمهوری اسلامی ایران، آن را دستاویزی نخ نما و شکست خورده برای سرپوش نهادن بر مشکلات داخلی خود دانست.

بحرین از 14 فوریه 2011 شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است.

مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند اما رژیم آل خلیفه با کمک نظامیان سعودی و مأموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره در بحرین مستقر شده‌اند، اعتراض‌های مردمی در این کشور را سرکوب می‌کند.

بحرین به عنوان کوچکترین کشور غرب آسیا بنا بر اعلام منابع حقوق بشری دارای بیشترین زندانی سیاسی است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 10 تیر 1399 - 8:48:13