موسوی : آمریکا و اروپا حامیان جنایات منافقین هستند

شنبه 7 تیر 1399 - 17:41:0
موسوی : آمریکا و اروپا حامیان جنایات منافقین هستند

تهران - الکوثر : سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در چهلمین سالروز انفجار تروریستی هفتم تیر در تهران یادآور شد: آمریکا و اروپا حامیان جنایات گروهک تروریستی منافقین هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز شنبه در توئیتی با انتشار تصاویر شهدای انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360هجری شمسی، نوشت: 39 سال پیش در چنین روزی، آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی ایران و 72 تَن از مقامات ارشد کشور از سوی فرقه تروریستی تحت حمایت آمریکا و رژیم صدام ترور شدند.

موسوی با تاکید بر اینکه حامیان گروهک منافقین، دستشان به خون قربانیان این فرقه تروریستی آلوده است، افزود: گروهک منافقین از آن زمان تاکنون مورد حمایت آمریکا و اروپا قرار گرفته‌اند که این پشتیبانی‌ها به تروریست‌ها اجازه داد، بیش از 10 هزار ایرانی را به نحوه وحشتناکی شهید و معلول کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران پیش‌تر نیز در واکنش به انتشار گزارش سالانه کشوری تروریسم از سوی آمریکا تاکید کرد: ایرانیان هم قربانی و هم قهرمان مبارزه با تروریست‌هایی هستند که از سوی آمریکایی‌ها ایجاد و حمایت شده‌اند.

موسوی افزود: رژیم آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم دولتی و حامی اصلی رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در جایگاهی نیست که داعیه مقابله با تروریسم و قضاوت در این زمینه را داشته باشد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 7 تیر 1399 - 15:59:5