سردار پاکپور : مناطق آلوده به حضور تروریست ها در شمال غرب ایران پاکسازی شد

چهار شنبه 4 تیر 1399 - 19:46:58
سردار پاکپور : مناطق آلوده به حضور تروریست ها در شمال غرب ایران پاکسازی شد

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد، مناطق آلوده به حضور تروریست‌ها در شمال غرب ایران با موفقیت پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه با اشاره به برگزاری رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان" در شمال غرب ایران گفت، یگان‌های نیروی زمینی سپاه، تمامی اهداف این رزمایش را با موفقیت به انجام رساندند.

سردار پاکپور با تاکید بر آمادگی کامل یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران برای مقابله با تهدیدات دشمنان افزود، برخورد قاطع با عناصر و گروهک‌های تروریستی دستور کار دائم نیروی زمینی سپاه است و در هر منطقه ای که تروریست‌ها حضور داشته باشند با اقتدار با آنان برخورد خواهد شد. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد، پیام رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان" برای مردم منطقه، ایجاد امنیت پایدار و برای تروریست‌ها، قاطعیت و صلابت نیروی زمینی سپاه در برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش ملت ایران است.

سردار پاکپور همچنین به عناصر تروریستی و همپیمانان آنان هشدار داد، در صورت هرگونه شیطنت در مرزها به ویژه در مناطق شمال غرب و جنوب شرق ایران، با واکنش قاطع نیروی زمینی سپاه مواجه خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


چهار شنبه 4 تیر 1399 - 17:45:38