شمخانی: اروپا بازیچه دست بولتون و ترامپ شد

چهار شنبه 4 تیر 1399 - 9:8:36
شمخانی: اروپا بازیچه دست بولتون و ترامپ شد

تهران - الکوثر : دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت بولتون و ترامپ را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضد ایرانی بازیچه دست آنها شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:"«جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید در کتاب خاطراتش، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را دمدمی مزاج و احمق خطاب کرده و ترامپ هم در مقابل او را یک احمق بی‌کفایت خوانده است."
شمخانی افزود:"چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضد ایرانی بازیچه دست آنها شد؟"
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جمعه گذشته ، قطعنامه ارائه شده از جانب سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه درباره ایران را تصویب کرد.
شورای حکام در این قطعنامه به‌رغم مخالفت جدی چین و روسیه،از ایران می خواهد دسترسی به دو محل را برای آژانس فراهم کرده و به‌ طور کامل با این نهاد همکاری کند.
این درخواست غیر متعارف در حالیست که مبنای این قطعنامه ، اطلاعات و اسناد جعلی بوده که از طریق عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی به‌دست آمده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


چهار شنبه 4 تیر 1399 - 9:2:38