برنی سندرز : ترامپ یک دروغگوی بیمار است

دو شنبه 2 تیر 1399 - 17:14:56
برنی سندرز : ترامپ یک دروغگوی بیمار است

تهران - الکوثر : سناتور آمریکایی با اشاره به حضور کم‌رنگ مردم در گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ در بحبوحه بحران کرونا در شهر تالسا گفت: حتی حامیان ترامپ هم می‌دانند که کرونا واقعی و خطرناک است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سناتور "برنی سندرز"، نماینده ایالت "ورمونت" در مجلس سنای آمریکا در پیامی توییتری ضمن انتقاد از گردهمایی انتخاباتی "دونالد ترامپ" در بحبوحه بحران کرونا در آمریکا در شهر تالسا، گفت: حضور کم‌رنگ مردم در این گردهمایی نشان‌دهنده این است که مردم متوجه شده اند که ترامپ یک دروغگوی بیمار است.

سناتور سندرز افزود، ترامپ شب بدی را در تالسا گذراند.

مشارکت (جمعیت) بسیار کم بود. حتی حامیان وی می‌دانند که کووید-19 واقعی و خطرناک است و نباید در یک تجمع در فضای بسته حضور گسترده‌ای داشته باشند. مهم تر از همه، شاید مردم متوجه این شده اند که او یک دروغگوی بیمار و کلاهبردار است. اجازه بدهید مبازره را ادامه دهیم.

با وجود اینکه  مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ از ثبت نام یک میلیون نفری برای حضور در نخستین سخنرانی انتخاباتی ترامپ سخن به میان آورده بود؛ اما گزارش‌ها حاکی است تنها 6200 نفر به سالن 19 هزار نفری در شهر تالسا آمده بودند و بسیاری از صندلی‌های سالن سخنرانی ترامپ و محوطه بیرون سالن، خالی مانده بود.

طبق این گزارش نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ آن گونه که برنامه ریزان ستاد انتخاباتی او انتظار داشتند پیش نرفت و ترامپ را شوکه کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2020 برگزار می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


دو شنبه 2 تیر 1399 - 15:31:43