تاکید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تحقق آشتی ملی

شنبه 24 خرداد 1399 - 18:55:51
تاکید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تحقق آشتی ملی

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی این جنبش برای تحقق آشتی ملی تأکید کرد .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمد الهندی» عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه گفت، جنبش جهاد اسلامی آماده ارائه طرح و تجدید طرح های پیشین «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل پیشین این جنبش برای ایجاد آشتی ملی است و اگر بر سر طرح‌های آشتی ملی، توافق تمامی طرف‌ها حاصل نشود، اختلافات فلسطینی نیز پایان نخواهد یافت. 

الهندی با اشاره به قصد رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری گفت، دولت آمریکا  بر تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی واشغالگری این رژیم نظارت کرده و همواره موافق اقدامات این رژیم بوده است. 

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت، طرح اشغال کرانه باختری در چند مرحله انجام خواهد شد و ممکن است از اشغال شهرک‌ها در کرانه باختری آغاز شود و اشغال دره اردن فعلا به تأخیر بیفتد، تا از یک طرف اردن را آرام کنند و از سوی دیگر تشکیلات خودگردان را اینگونه نشان دهند که مقاومت کرده است.

الهندی درباره موضع تشکیلات خودگردان تصریح کرد، تشکیلات خودگردان انحلال توافقنامه‌ها با رژیم صهیونیستی را اعلام کرده است، اما در عمل همچنان اقدامات امنیتی خود را همسو با رژیم صهیونیستی انجام می دهد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در ادامه بر گزینه مقاومت مردمی در کرانه باختری تا شکل‌گیری انتفاضه فراگیر که به نافرمانی مدنی و درگیری با رژیم صهیونیستی بیانجامد، تأکید کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 24 خرداد 1399 - 18:3:2

دسته بندی :