انتقاد حماس از امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

شنبه 24 خرداد 1399 - 14:54:57
انتقاد حماس از امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، تلاش «یوسف العتیبه» سفیر امارات در آمریکا برای یافتن مشترکات میان کشورش و رژیم اشغالگر قدس، التماس برای عادی سازی روابط با این رژیم است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، تکرار اظهارات سفیر امارات در واشنگتن مبنی بر اینکه وی به عنوان یکی از حاضران مراسم اعلام طرح معامله قرن در کاخ سفید حضور داشته است، توهین به احساسات ملت فلسطین ، امت اسلامی و آزادگان جهان است که این معامله شوم را رد می کنند.  

سخنگوی حماس گفت ، همه طرف‌هایی که سعی در عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر دارند، باید آن را متوقف کنند چراکه باعث می شود این رژیم به رفتارهای خصمانه خود علیه ملت فلسطین و مقدسات امت اسلامی ادامه دهد.

«یوسف العتیبه» سفیر امارات در آمریکا با انتشار مقاله ای در روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با عنوان "یا الحاق کرانه باختری و یا بهبود روابط با اعراب" به تلاش مقامات امارات جهت عادی سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهونیستی اذعان کرد.

یوسف العتیبه در این مقاله نوشت، الحاق کرانه باختری تمامی اهداف اسراییل در زمینه برقراری روابط امنیتی، اقتصادی و فرهنگی با جهان عرب را بر باد خواهد داد؛ امارات می تواند برای اسراییل دروازه ای به سوی کشورهای عربی و جهان بگشاید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 24 خرداد 1399 - 11:35:39

دسته بندی :