صدور حکم اعدام جاسوس سازمان های سیا و موساد

سه شنبه 20 خرداد 1399 - 13:54:0
صدور حکم اعدام جاسوس سازمان های سیا و موساد

تهران - الکوثر : سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام جاسوس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه ایران امروز(سه شنبه) در نشست خبری گفت، با اقدام و هوشیاری نیروهای امنیتی ایران یکی از جاسوسان سازمان های سیا و موساد به اسم «سیدمحمود موسوی» دستگیر شد. 

اسماعیلی افزود، این جاسوس در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های مختلف امنیتی به ویژه در حوزه نیروهای مسلح ایران، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محل استقرار سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، اطلاعاتی را جمع آوری کرده و در اختیار آنها قرار داده بود که محاکمه و با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. 

سخنگوی قوه قضاییه ایران تصریح کرد، شعبه 19 دیوان عالی ایران هم این حکم را تایید کرده است و به زودی اجرا خواهد شد.

اسماعیلی همچنین درباره آزادی «مایکل وایت» تبعه آمریکایی اظهار کرد، موضوع آزادی مایکل وایت زندانی تبعه آمریکا در ایران، یک اقدام انسان دوستانه در چارچوب ضوابط و مقررات قضایی و مصالح عمومی کشور و با نظر کارشناسی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران بود.

سخنگوی قوه قضاییه ایران تاکید کرد: متولی زندانی و زندانیان قوه قضاییه ایران است و بدون نظر این قوه هیچ گونه مذاکره و مبادله ای امکانپذیر نیست.

اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی نیز گفت: در ارتباط با پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی 6 نفر تاکنون بازداشت شده اند و قوه قضائیه ایران در رسیدگی به این پرونده، قاطعیت و جدیت دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 20 خرداد 1399 - 13:32:15