شهادت جوان فلسطینی در قدس

شنبه 10 خرداد 1399 - 12:46:48
شهادت جوان فلسطینی در قدس

تهران- الکوثر: پلیس رژیم صهیونیستی، یک جوان فلسطینی را به ظن همراه داشتن اسلحه به شهادت رساند اما پس از شهادتش مشخص شد که هیچ سلاحی به همراه نداشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه به سمت یک جوان فلسطینی در منطقه «باب الاسباط» قدس به ظن همراه داشتن سلاح گرم تیراندازی کرد و او را به شهادت رساند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد این جوان به گونه ای به نیروهای پلیس نزدیک شد که به نظر می رسید سلاح گرم با خود دارد.

پلیس رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه خود ادعا کرد، این جوان به هشدارها برای توقف توجهی نکرده و در عملیات تعقیب به سمت او شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، پس از شهادت جوان مذکور مشخص شد وی سلاحی به همراه نداشته است.

از سوی دیگر جمعیت هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد، نظامیام رژیم صهیونیستی صبح امروز به سمت یک فلسطینی 31 ساله در ایست بازرسی «جباره» در شهر «طولکرم» کرانه باختری شلیک و وی را از ناحیه پا زخمی کرده‌اند.

دیروز جمعه نیز یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای «النبی صالح» در شمال رام الله منجر به شهادت یک نفر دیگر از اهالی این روستا شد.

همچنین، دیروز رسانه‌های فلسطینی از تیراندازی نظامیان رژیم صهونیستی به سمت یک فلسطینی در شمال غربی شهر «رام الله» واقع در کرانه باختری و شهادت وی خبر دادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 10 خرداد 1399 - 12:46:41

دسته بندی :