روحانی : در سوم خرداد ، به توطئه استکبار جهانی علیه ملت ایران پایان داده شد

شنبه 3 خرداد 1399 - 13:28:57
روحانی : در سوم خرداد ، به توطئه استکبار جهانی علیه ملت ایران پایان داده شد

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه روز آزادسازی خرمشهر از یاد رفتنی نیست گفت: در روز سوم خرداد، به توطئه عظیم استکبار جهانی، بین المللی و منطقه‌ای علیه ملت ایران پایان داده شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر افزود، ملت ایران در این روز نشان داد، اگر تمام کشور‌های مخالف در منطقه و جهان پشت به پشت هم بدهند و مدرن‌ترین سلاح‌ها را در اختیار دشمنان قرار دهند، اراده ملت ایران بر همه آن‌ها غالب و پیروز خواهد بود. 

روحانی با بیان اینکه روز آزادسازی خرمشهر، روز بسیار مهمی در تاریخ ملی، دفاع مقدس و کشور است تصریح کرد، شادمانی مردم ایران در فتح خرمشهر از یاد رفتنی نخواهد بود. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به روند مبارزه با بیماری کرونا در کشور اظهار کرد، ایران در ارتباط با کرونا، از سه مرحله «اعلام دقیق این بیماری»، «حالت خطرناک کرونا» و «فاصله گذاری هوشمند» عبور کرده و وارد مرحله چهارم یعنی مرحله مهار کرونا شده است.

روحانی با بیان اینکه در مرحله چهارم، نظارت ها و بخش تشخیص بیماری با هدف تسریع در روند شناسایی مبتلایان و جداسازی آنان، تشدید می شود خاطرنشان کرد، ۱۰ استان کشور تقریبا شرایط خوبی دارند و در مرحله مهار ویروس کرونا هستند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با تبریک پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر گفت، اماکن و صحن حرم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بعد از عید فطر گشایش می یابد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 3 خرداد 1399 - 12:51:6