دبیرکل حزب الله تبیین کرد:

حاج قاسم "شخصیتِ تکرارشونده" در تاریخ مقاومت +فیلم

جمعه 2 خرداد 1399 - 15:30:13

تهران- الکوثر: دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: حاج قاسم سليماني "شخصیتِ تکرارشونده" در تاريخ مقاومت است چرا که او در بیش از یک کشور وجود دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، "سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما تاکيد کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها، برداشتن سد محکمِ مقاومت، مقابل طرح آمریکایی معامله قرن است، اما خط مقاومت با قدرت ایستاده ‌است. 

سیدحسن نصرالله افزود: طبیعی است وقتی می‌بینند شخصیت کانونی و بسیار مهمی در این رویارویی به نام حاج قاسم وجود دارد باید درصدد حذفش برآیند؛ برهمین اساس حاج قاسم را ”شخصیتِ تکرارشونده“ می‌دانم چرا که او در بیش از یک کشور وجود دارد در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و حتی داخل ایران.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پاسخ به این سوال که آینده منطقه، مقاومت و آزادی فلسطین را با شهادت سردار سلیمانی چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا فکر می‌کنید آزادی فلسطین با شهادت حاج قاسم عقب می‌افتد؟ گفت: نه، به علت شهادت حاج قاسم عقب نمی‌افتد بلکه برعکس هم هست و شاید جلو هم بیفتد، چون خونِ سردار سلیمانی، باورپذیری بسیاربالا و تازه در محور مقاومت به ارمغان آورد.
سیدحسن نصرالله افزود: درست است که حاج قاسم ویژگی‌های خاص خودش را داشت، اما معتقدم برادران ما با همکاری و بر دوش گرفتن رسالت و ارزش‌های ایشان و استفاده از تجربیات، روش و مکتب حاج قاسم، امور را با همه قدرت پیش خواهند برد و این همان موضوعی است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم به همین علت نه تنها نگران نیستیم بلکه به ادامه این راه با توانی بیشتر و اراده‌ای محکم‌تر و امید‌های بزرگ و عظیم اطمینان داریم تا همان اهداف را انشاءالله محقق کنیم.
دبيرکل حزب الله لبنان گفت: معتقدم امروز حضور حاج قاسم و ابومهندس چه بسا بیشتر هم باشد، چون تاثیر آنان بعد از انتقال به عالمی دیگر بنابر اعتقادمان بیشتر خواهد بود و وفاداری، محبت و ارادت ما به آنان،‏ ما را به سمت کار و تلاش بیشتر برای تحقق اهدافشان پیش می‌برد انشاءالله. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 2 خرداد 1399 - 15:29:59