نخست وزیر یمن : عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر چهره جهان عرب است

دو شنبه 22 اردیبهشت 1399 - 10:49:34
نخست وزیر یمن : عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر چهره جهان عرب است

تهران - الکوثر : نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، تلاش برخی سران کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ، لکه ننگی بر چهره جهان عرب است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «عبدالعزیز صالح بن حبتور» اعلام کرد فلسطین از لحاظ حاکمیت ارضی و هم از لحاظ جمعیتی صددرصد کشوری عربی بوده است و جنبش سیاسی صهیونیسم بعد ازبیانیه بالفور در سال 1917 به راه افتاد . 

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، رسانه ها در برخی کشورهای عربی با شستشوی مغزی نسل های جوان و با زیرکی تمام تلاش می کنند حقایق مربوط به فلسطین را وارونه جلوه دهند، درحالی که خود می دانند واقعیت چیست.

صالح بن حبتور تصریح کرد، این تبلیغات درحالی انجام می شود که شهروندان عرب آشکارا با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و فلسطین را یک کشور کاملا" عربی می دانند.  

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در ادامه افزود، کشورهای عربی با برگزاری دیدارها ، مسابقات و همایش های بین المللی به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام بر می دارند، درحالی که از جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی دارند و می دانند این رژیم هیچ حرمتی برای فلسطینیان قائل نیست. 

صالح بن حبتور تاکید کرد، فلسطینی ها همچنان کلید خانه هایشان را که به اجبار ترک کرده اند، در دستهایشان دارند و بیش از 70 سال است که شبانه روز در حال جنگ برای به دست آوردن حق بازگشت به خانه هایشان هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


دو شنبه 22 اردیبهشت 1399 - 10:48:5

دسته بندی :