توجیه عجیب «هایکو ماس» برای تروریستی نامیدن حزب الله

پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399 - 14:51:29
توجیه عجیب «هایکو ماس» برای تروریستی نامیدن حزب الله

تهران- الکوثر: وزیر خارجه آلمان در اظهاراتی که به روشنی نشان می‌دهد تروریستی نامیدن حزب الله لبنان در آلمان به خواست صهیونیست‌ها صورت گرفته است، علت این اقدام وزارت کشور آلمان را به رسمیت نشناختن موجودیت رژیم صهیونیستی توسط حزب الله اعلام کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «هایکو ماس» وزیرخارجه آلمان از اقدام برلین به تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان دفاع و اعلام کرد، این گروه موجودیت رژیم صهیونیستی را انکار می‌کند.

او در پیامی توئیتری نوشت: «حزب‌الله حق موجودیت اسرائیل را انکار می‌کند، به خشونت و ترور تهدید می‌کند و به نوسازی گسترده زرادخانه موشکی خودش ادامه می‌دهد».

بیشتر بخوانید:

آلمان تسلیم فشارها شد: حزب الله «سازمان تروریستی» است!

امروز سخنگوی وزارت کشور آلمان در حساب توئیتر خود با لحنی خصمانه، جنبش حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی اعلام کرد و خبر داد مقامات برلین تمامی فعالیت‌های این حزب را در خاک آلمان ممنوع کرده‌اند.

این سخنگو در صفحه توئیترش نوشت: «هورست سیوفر، وزیر کشور آلمان، تمامی فعالیت‌های سازمان تروریستی شیعه حزب‌الله را در آلمان ممنوع کرد و در حال حاضر نیرو‌های امنیتی در چندین ایالت این کشور از همان ساعات اولیه صبح به مکان‌هایی که متعلق به حزب‌الله است یورش برده و افرادی را از اعضای این حزب بازداشت کرده‌اند». 

مقامات امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود هزار و 50 نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399 - 13:58:22