امروز ، تماس مسئولان حماس و جهاد اسلامی با لاریجانی

شنبه 30 فروردین 1399 - 12:52:5
امروز ،  تماس مسئولان حماس و جهاد اسلامی با لاریجانی

تهران- الکوثر: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس‌های تلفنی جداگانه، ضمن احوالپرسی از آقای لاریجانی، برای وی آرزوی سلامتی کردند و رییس مجلس کشورمان را از پشتیبانان همیشگی جریان مقاومت در منطقه خواندند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در این تماس تلفنی گفت: شما از پشتیبانان همیشگی جریان مقاومت در منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین بوده و هستید و از خداوند متعال برای جنابعالی و همه مبتلایان به بیماری کرونا در ایران، آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

آقای لاریجانی نیز در این گفتگو ضمن ابراز تشکر از احوالپرسی رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: در شرایطی که جهان با بحران کرونا دست به گریبان است، در اثبات ماهیت ضد بشری رژیم صهیونیستی همین بس که همچنان دست از محاصره غزه برنداشته و همچنان در افشای ماهیت ضد انسانی رژیم امریکا، ادامه تحریم‌ها علیه ایران بهترین گواه است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: فلسطینی‌ها باید با حفظ یکپارچگی کامل از همه ظرفیت‌های حقوقی و انسانی علیه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها استفاده کنند و در جهان متاثر از شیوع کرونا که نقاط ضعف مناسبات بین المللی را برجسته کرده است، منادی دفاع از حقوق انسانی در بین ملت‌های مستقل جهان باشند.

وی گفت: جهان پس از کرونا، فرصتی برای تجدید نظر در حقوق ملت‌ها و بازیابی هویت‌های انسانی است و نظام سلطه باید از بحران‌های انسانی برای تغییر رفتار خود درس بگیرد.

آقای لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان حقوق مردم مظلوم فلسطین است و از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

همچنین آقای زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن احوالپرسی و آرزوی بهبودی کامل برای آقای لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی، نقش بی بدیلی در حمایت از مردم منطقه در مقابل ستم‌های رژیم آمریکا و اسرائیل دارد و شما خود از چهره‌هایی هستید که همواره حامی جریان مقاومت در منطقه علی الخصوص فلسطینیان مظلوم و مقاوم بوده اید.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی، ضمن تشکر از دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: آرزوی ما این است که مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی هرچه زودتر در مبارزه با رژیم صهیونیستی به پیروزی دست یابند و تردید نیست که این وعده خداوند با تلاش شما و دیگر نهضت‌های اسلامی به نتیجه خواهد رسید.


شنبه 30 فروردین 1399 - 12:44:39