پیام روحانی به مناسبت روز ارتش : ارتش پاسدار جان ایرانیان است

جمعه 29 فروردین 1399 - 15:20:31
پیام روحانی به مناسبت روز ارتش : ارتش پاسدار جان ایرانیان است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش تاکید کرد: ارتش در جنگ و صلح، جنگ نرم و سخت ، در جبهه ، خیابان، پادگان و در بیمارستان، پاسدار جان ایرانیان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن روحانی در مراسم «رژه خدمت» ارتش ، درپیامی که امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران آن را قرائت کرد، افزود : گرچه در این روزهای دفاع از جان انسان در ایران و همه جای جهان، بنا به پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی، امکان نمایش رژه سربازان ایران وجود ندارد، اما شهروندان ایران در خانه و همه فعالان اقتصادی و اجتماعی در محل کار، مانور اقتدار ملی و اجتماعی ((مدافعان وطن)) و ((یاوران سلامت)) را به چشم می بینند و بر ارتش جمهوری اسلامی ایران و بر کادر سلامت درود می فرستند. 

روحانی  در پیام خود گفت: جبهه‌ای که پشتش به ملت، ارتش و نیروهای مسلح باشد حتماً پیروز  خواهد شد.

در پیام رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین آمده است: در طول حیات بشر همواره دفاع و مقابله در برابر دشمن، یکی از زیبائی‌های زندگی انسان‌ها بوده است و امروز این زیبائی هم در مقابله با دشمن عیان و هم در مقابله با دشمن پنهان، به‌خوبی مشاهده می شود . 

رئیس جمهور افزود : ارتش ایران نه نماد جنگ‌سالاری بلکه مظهر پشتوانه‌ی ملت و منافع ملی است. 

روحانی تصریح کرد: امروز سربازان و امیران ارتش و سرداران و سپاهیان در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم، با همدلی حماسه می سازند.

مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» صبح امروز جمعه با حضور فرماندهان نیروهای مسلح در تهران و همزمان در 24 مرکز استان برگزار شد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 فروردین 1399 - 15:1:16