کدام ژنرال آمریکایی باید بیشتر از انتقام ایران بترسد؟

یک شنبه 24 فروردین 1399 - 13:49:38
کدام ژنرال آمریکایی باید بیشتر از انتقام ایران بترسد؟

تهران- الکوثر: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز بررسی کرد که ایران برای گرفتن انتقام شهادت سردار قاسم سلیمانی، ممکن است کدام ژنرال های آمریکایی را هدف قرار دهد!

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه نیویورک تایمز با استناد به اظهارات مقامات ارتش و سازمان اطلاعات آمریکا به بررسی این مسئله پرداخت که ایران به انتقام خون سردار سلیمانی که به دست نظامیان آمریکایی در عراق به شهادت رسید، ممکن است چه افراد آمریکایی را هدف قرار دهد. 

بر این اساس و به گفته افرادی که به اطلاعات طبقه‌بندی شده دسترسی دارند، ژنرال مک‌کنزی رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در راس فهرست اهداف ایران قرار دارد. زمانی که آمریکا، سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، ایران نیز سنتکام را یک سازمان تروریستی معرفی کرد. اما برخی مقامات اطلاعاتی می‌گویند ایران می‌داند که حمله به ژنرال مک‌کنزی، که به خوبی محافظت می‌شود، دشوار خواهد بود و به همین دلیل سپاه اهداف دیگری را هم در نظر گرفته است. سفرا، معاونان آنها، وابستگان نظامی سفارتخانه ها و حتی مقامات آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا در منطقه و فراتر از آن در فهرست اهداف ایران قرار دارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 24 فروردین 1399 - 13:28:45