تاکید گروههای فلسطینی بر همکاری برای مقابله با کرونا

یک شنبه 17 فروردین 1399 - 8:50:26
تاکید گروههای فلسطینی بر همکاری برای مقابله با کرونا

تهران - الکوثر : رهبران گروههای فلسطینی بر اهمیت همکاری و تلاش برای مقابله با چالش‌های فعلی از جمله ویروس کرونا تأکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «زیاد النَخّـاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در تماس تلفنی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد، مقاومت مردم فلسطین در مواجهه با همه چالش‌ها و مقابله با هرگونه فرصت‌طلبی‌ جهت ضربه زدن به آرمان فلسطین باید تقویت شود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز درمورد اوضاع عمومی سرزمین های اشغالی فلسطین و اقدامات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا، با «مصطفی البرغوثی» دبیرکل جبهه ابتکار ملی و «ابو احمد فؤاد» جانشین دبیر کل جبهه خلق آزاد‌سازی فلسطین گفت وگو کرد.

هنیه در این تماس‌ها ضمن تأکید بر اهمیت حفظ خونسری، شجاعت و اعتماد به توانایی گروه‌های فلسطینی در برابر چالش‌های پیش‌رو به رغم کمبود امکانات و شرایط سخت کنونی، از آن‌ها خواست بهترین راهها را برای تقویت اقدام مشترک ملی فلسطینی برای مبارزه با کرونا بررسی و همه به مسئولیت خود در برابر این چالش ها عمل کنند.

«محمد اشتیه» نخست وزیر فلسطین از ابتلای 22 فلسطینی دیگر به ویروس کرونا طی ساعات گذشته خبر داد وگفت، شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا تا این لحظه به 193 نفر رسیده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 17 فروردین 1399 - 8:43:57

دسته بندی :