ایجاد هفت هزار تخت نقاهتگاهی توسط ارتش

یک شنبه 10 فروردین 1399 - 10:26:46
ایجاد هفت هزار تخت نقاهتگاهی توسط ارتش

تهران - الکوثر : سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا، هفت هزار تخت نقاهتگاهی در سراسر کشور ایجاد کرده است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ «شاهین تقی‌خانی» سخنگوی ارتش ایران شامگاه شنبه افزود: هم اکنون 32 بیمارستان ارتش نیز برای خدمت رسانی به مردم و کسانی که مبتلا به بیماری کووید 19 شده اند و نیاز به بستری دارند، در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. 

سرتیپ تقی‌خانی تاکید کرد: ارتش ایران علاوه بر مأموریت ذاتی یعنی دفاع از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی و تأمین امنیت مرزها، در شرایط بحرانی و حوادث گوناگون نیز مانند مبارزه با شیوع ویروس کرونا به پشتیبانی و حمایت از مردم ایران اقدام کرده است.

سخنگوی ارتش ایران تصریح کرد: ارتش ایران هم اکنون در ورودی های 21 استان و در مناطق مختلف، اقدامات ضدعفونی و پایش سلامت مردم انجام می دهد.

همزمان با اقدامات پیشگیرانه و درمانی دولت ایران با کمک نیروهای مسلح، فرایند تشخیص زود هنگام، ردیابی افراد در تماس با مبتلایان، جدا سازی بیماران (قرنطینه) و درمان افراد مبتلا به ویروس کرونا با همراهی همه اقشار مردم ایران، به سرعت در حال انجام است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 10 فروردین 1399 - 9:56:0