حمله متجاوزان آمریکایی به مقرهای حشدالشعبی و پلیس و ارتش عراق

جمعه 23 اسفند 1398 - 8:29:4
حمله متجاوزان آمریکایی به مقرهای حشدالشعبی و پلیس و  ارتش عراق

تهران- الکوثر: ارتش عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد جنگنده‌های آمریکایی بامداد روز جمعه به پایگاه‌های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش عراق در چهار منطقه حمله کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه ارتش عراق آمده است: «ساعت 1:15 دقیقه بامداد روز جمعه، هواپیماهای آمریکایی پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی و گروه‌های ضربت و گردان نوزده ارتش را بمباران کردند.»

شبکه خبری المیادین بامداد روز جمعه گزارش داد جنگنده‌های آمریکایی دست کم سه حمله هوایی به «جرف الصخر» و «السعیدات» انجام دادند.

منابع المیادین خبر دادند که جنگنده‌های آمریکایی در حمله به منطقه السعیدات در بخش «جرف الصخر» یک بخش درمانی و یک پایگاه نگهداری از تجهیزات نظامی را بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌ها، جنگنده‌های آمریکایی فرودگاه در حال ساخت کربلا را نیز بمباران کردند و طبق گفته منابع عراقی یکی از کارمندان در این بمباران کشته شده است.

رسانه‌های عراقی خبر دادند که در حمله جنگنده‌های آمریکایی 2 پلیس استان بابل کشته و 7 نفر دیگر نیز مجروح شدند که سه نفر از آنها از نیروهای الحشد الشعبی، دو نفر از نیروهای ارتش و دو نفر از نیروهای وزارت کشور بودند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 23 اسفند 1398 - 8:28:25