واکنش وزارت امور خارجه به تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 24 بهمن 1398 - 8:34:36
واکنش وزارت امور خارجه به تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی ضد منافع ایران در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات یک مقام‌ رژیم صهیونیستی تاکید کرد : شالوده و ماهیت این رژیم در ۷۰ سال گذشته بر اشغال سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه، کشتار، غارت اموال، ترور و  تجاوز بنا شده است.  
موسوی افزود: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دعوت و توافق با دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا و اسرائیل انجام گرفته و ایران در حراست از حضور در سوریه و دفاع از  امنیت ملی و منافع  منطقه‌ای خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدات و اظهارات جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس را در مجامع بین المللی پیگیری خواهد کرد.
«نفتالی بنت»‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌سند ضد جمهوری اسلامی ایران، گفت: تل‌آویو پیوسته در تلاش است تا با تضعیف ایران، این کشور را مجبور به خروج از سوریه کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 24 بهمن 1398 - 8:33:6