بیانیه سپاه پاسداران در محکومیت معامله قرن

یک شنبه 13 بهمن 1398 - 8:40:34
بیانیه سپاه پاسداران در محکومیت معامله قرن

تهران - الکوثر : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکوم کردن رونمایی از طرح آمریکایی - صهیونیستی معامله قرن تاکید کرد: این طرح فرجامی جز شکست و فرورفتن در زباله‌دان تاریخ نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه طرح ننگین معامله قرن، واقعیت پنهان کاخ سفید در ضدیت با مسلمانان را بیش از هر زمان دیگر آشکار کرد، افزود: این طرح همچنین سرسپردگی حاکمان دولت تروریستی و ضد بشری آمریکا را در تامین خواسته‌های شیطانی رژیم صهیونیستی، در معرض قضاوت جهانیان قرار داد. 

سپاه پاسداران در این بیانیه ، تولید تروریسم تکفیری و حمایت‌های همه جانبه آمریکا از داعش، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی در قلب سرزمین‌های اسلامی را مقدمه‌ای برای فراهم سازی زمینه های رونمایی از معامله قرن و ایجاد شکاف و اختلاف بین کشورهای اسلامی عنوان کرد.  

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فلسطین را پاره تَن و بیت‌المقدس را خط قرمز امت اسلامی توصیف و بر ضرورت وحدت و یکپارچگی مسلمانان در اعلام نفرت و انزجار و پرهیز از هرگونه سکوت و اهمال در قبال طرح معامله قرن تاکید کرد.

پیش‌تر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد، تاکید کردند: آمریکایی‌ها بدانند معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و به کوری چشم آنان، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 13 بهمن 1398 - 8:38:0